Tuesday, February 9, 2010

VÍNO-DŇA: Merlau Rouge, rosé 2008, Janoušek

Predchádzajúci víkend som mala tú možnosť ochutnať už nový ročník tohto vynikajúceho vínka. Samozrejme ešte nie je nafľašované a ešte vôbec nie v predaji, ale je sľubné :-) A tak som si spomenula na „mladšieho súrodenca“ tohto vynikajúceho roséčka. Priznám sa, pila som ho naposledy pred pár mesiacmi a práve ten posledný víkend som si naň spomenula a dnes aj otvorila, aby som si pripomenula jeho chuť i vôňu.

Je to vynikajúca voňavá rúžovka (páči sa mi ten výraz :-) a k nadchádzajúcemu dňu všetkých za/milovaných sa toto pitie určite hodí. A preto sme ho aj zaradili u nás vo Víno-klube.sk do kolekcie s príznačným názvom – Valentín v krabici.

Ako hovorí pán Janoušek, toto vínko je malým potešením oka v podobe zrelej lesnej jahody. A ja sa k tomuto tvrdeniu pridávam a dodávam, že v chuti i vôni je jemne, ale príjemne cítiť malinky, malinovo-jahodovú šťavičku, celé doplnené šťavnatosťou zrelého červeného grepu. Mňamka, čo Vám budem hovoriť :-) Toto vínko je z odrody Merlot, čo sa tiež často nevidí, myslím ružové z tejto odrody. Pite ho mierne podchladené a hlavne s láskou!!!

Nájdete ho spolu s inými vynikajúcimi vínkami aj v našom výbere Valentín v krabici

No comments:

Post a Comment