Friday, July 23, 2010

VÍNO-DŇA: Sluneční hodiny - Zweigeltrebe 2009, kabinetné / Réva Rakvice


Tento týždeň som si z Moravy priniesla fľašu ružového vínka z vinárstva Réva Rakvice. Je pravda, že pri výbere som si nechala poradiť od dcéry samotného vinára, ktorá tieto vínka pozná vynikajúco, no až keď som ho včera otvorila a ochutnala musím povedať, že som si nepriniesla len hoc akú fľašu ružového!!!

Znova som sa napila, privoňala, vzala som zase do rúk aj fľašu a poobzerala si etiketu, ktorú si chcem zapamätať, tak ako to víno. Pili sme ho s kamarátkou a zhodli sme sa, že už sme síce ochutnali rôzne roséčka (deň pred tým grécke :-)), ale tento polosuchý Zweigelt proste nemá chybu.

A na tieto horúce dni je ako stvorený. Nie je v ňom nič, čo by mi vadilo, svieže, krásna ovocná vôňa a príjemná chuť. Má nízky obsah alkoholu, takže sa skutočne pil, ako čerstvá malinová šťava a v dochuti pripomína bonpari :-)

A tentokrát sa v Mladej Fronte Dnes hodnotili roséčka (naposledy to boli Rulandské šedé, kde sa stala absolútnym víťazom Rulanda z Karpatskej perly, neskutočná!) Toto roséčko získalo bronz s 82,4 bodmi.

No comments:

Post a Comment