Friday, March 26, 2010

VÍNO-DŇA: Rizling rýnsky Svodín II. 2008, výber z hrozna / Janoušek


O dnešnom VÍNE-DŇA som uvažoval už včera. Vlastne ste ma k tomuto Rizlingu priviedli Vy, naši zákazníci a vínni priatelia :-) Vaše chuťové poháriky v poslednej dobe smerujú na Rizling rýnsky Svodín I. od pána Janouška (samozrejme nie len na toto vínko). A ja som každého z Vás musela sklamať, pretože je vypredaný! Šampión Národného salónu vín 2009 je fuč, nie len u nás, ale aj u pána Janouška :-(

Preto som rozmýšľala ako Vám to vynahradiť. A tu je náhrada, aj keď nie doslovne, pretože aj tento Rizling rýnsky Svodín II. je vo svojej kráse nenahraditeľný!

Pomarančovo-citrusová vôňa je jeho dominantou, s krásnym lipovo-medovým záverom. Tieto medovo-lipové tóny sa premietli aj do chuti. Skutočne harmonické vínko s nádychom tropického ovocia.

Priznám sa, mne osobne prirástol tento riňák k srdiečku viac ako Svodín I. A aj tento kraľuje spolu s ostatnými vínami medzi stovkou v Národnom salóne vín 2009.

No comments:

Post a Comment